Jak zaujmout na sociálních médiích

.

·         Buďte zúčastnění
Buďte upřímní a otevřeně komunikujte. Děkujte za sdílení, hodnoťte kvalitní příspěvky, nebojte se vyjádřit názor. Pokud nejste již slavní mimo sociální sítě, bez aktivity vás nikdy nebude sledovat větší množství lidí.  Vaše publikum chce vidět, že jste online, přítomni.
Pokud máte čas navíc, není nic jednoduššího, než vytáhnout z kapsy smartphone a pustit se do práce. Odpovídejte na dotazy, komentáře a osobní zprávy (nutné aplikovat s ohledem na časové možnosti). Vrátí se vám to.
komunikační síť
·         Obsah
Pokud pravidelně nevytváříte obsah a nesdílíte ho, vaše přítomnost na sociálních médiích je zbytečná.Potřebujete dobré příspěvky, abyste získali pozornost. Bez obsahu nemáte co sdílet. Bez příspěvků se o vás nikdo nedozví.
Sociální sítě staví na sdílení. Pokud budete vkládat opravdu kvalitní a vhodně mířené příspěvky, ostatní je budou, dříve nebo později, sdílet. Sdílení vyvolává řetězovou reakci. Nebuďte tedy překvapeni, až váš obsah uvidí tisíce lidí.

.

·         Měřte, analyzujte
  Statistika je vaším nejlepším přítelem. Chcete-li maximalizovat dopad svého úsilí, musíte testovat, analyzovat a znovu vše měřit. Kdy jsou mé příspěvky nejsledovanější? Které příspěvky mají nejvíce prokliků a sdílení? Jaký obsah baví mou komunitu?
Existuje mnoho nástrojů, které vám pomohou sledovat a měřit. Nejčastěji jsou jednoduché statistické aplikace zabudovány do samotné sociální sítě (např. Twitter Analytics).
 připojení přes pc
·         Více platforem
Pokud máte již populární Facebookový profil a na Instagramu teprve startujete, nezapomeňte příspěvky sdílet napříč sítěmi. To vám umožní již v začátcích vyslat sledovanost vašich Instagramových příspěvků na oběžnou dráhu. Později z tohoto propojení budou těžit oba účty.
S počtem sociálních sítí, na kterých jste zapojeni, to nepřehánějte. Méně může být více. Pokud pro vás nemá některá svým charakterem větší význam, nezakládejte si profil jen kvůli výše uvedeným benefitům.

Jak zaujmout na sociálních médiích
4.3 (85%)4
.